enamad_icon
جستجو
لوازم جانبی اسکوتر برقی

لوازم جانبی اسکوتر برقی شامل 10 بهترین وسایل که باید بخرید

انواع وسایلی مانند لوازم جانبی اسکوتر برقی و تجهیزات مناسب برای خرید وسایل نقلیه الکتریکی جدید مانند اسکوتر تاشو شارژی یکی از موضوعات مهمی است که امروز تصمیم گرفتیم این مقاله را درباره آن نوشته و به شما تقدیم نماییم؛ زیرا اسکوترها در حال تبدیل شدن به بهترین وسیله حمل و نقل درون شهری شده و به سرعت به عنوان یک وسیله مقرون به صرفه و کاربردی در حال تسخیر جایگاه های برتر در بین انواع وسایل حمل و نقل فردی است. البته به این نکته توجه داشته باشید که لوازم جانبی با قطعات اسکوتر کمی متفاوت است. لطفا با من تا انتهای این مطلب همراه باش.

لوازم جانبی اسکوتر برقی شامل 10 بهترین وسایل که باید بخرید

لوازم جانبی اسکوتر شامل کدام موارد است

انواع لوازم جانبی برای اسکوتر سواری در اصفهان مانند کلاه ایمنی، زین، کیف لوازم ، بطری برای نوشیدن آب و تجهیزات ایمنی مثل قفل و حتی دزدگیر در بازار موجود می باشد. اینها ازجمله انواع لوازم جانبی مورد نیاز برای بهبود استفاده از این وسیله دوست داشتنی است.

برخی این وسایل برای بهبود اوضاع سرنشین در نظر گرفته شده و برخی دیگر در واقع کیفیت اسکوتر را ارتقاء می بخشد. در اینجا درباره بهترین وسایل و لوازم کاربردی که می توانید برای ارتقای اسکوتر خود تهیه کنید توضیح دقیق و کامل می دهیم. این وسایل تقریبا برای تمام سایز ها و مدل های مختلف مورد استفاده هستند. لطفا باما همراه باش دوست عزیز

انواع لوازم کاربردی و ایمنی

توجه به نکات ایمنی بهترین نکته ای است که به موضوع خرید لوازم جانبی مختلف برای اسکوتر قوت می بخشد. چه ایمنی سرنشین که برای حفظ سلامت افراد واجب است و چه ایمن کردن اسکوتر در برابر مواردی مانند سرقت های احتمالی در نظر گرفته می شود هردو موضوع مهمی است که توجه به آن به یک سری تجهیزات نیاز دارد. انواع لوازم ایمنی اسکوتر شامل موارد زیر است:

  • وجود سیستم ترمز کامل و بدون عیب و نقص برای توقف به هنگام حرکت.
  • کلاه ایمنی مهم ترین وسیله برای ایمن نگه داشتن سر راکب در برابر ضربات احتمالی است.
  • قفل های سیمی و قفل ترمز برای جلوگیری از سرقت اسکوتر واجب است.
  • وجود سیستم روشنایی و نور پردازی در شب برای رانندگی شبانه واجب است.
  • وجود تجهیزات اضافه مانند سیستم هشدار دهنده، اطلاع از سرعت، موقعیت یابی و غیره خالی از لطف نیست.
لوازم جانبی اسکوتر برای ایمنی کودکان

ایمنی راکب

ایمنی راکب را حتما در نظر بگیرید. خصوصا توجه به ایمنی کودکان در هنگام دوچرخه سواری و اسکوتر سواری کودکان واقعا مهم است. خرید کلاه، بازو بندو زانو بند را واقعا جدی بگیرید. از خراش ها و آسیب های پوستی با احتمال اثر دائمی تا ضربه های مهم و آسیب رسان به سر به عنوان بخشی از آسیب های ناشی از حادثه فقط با تهیه کلاه ایمنی و تجهیزات مرتبط رفع می گردد.

آینه

آینه اسکوتر نه تنها یک وسیله تزئینی نیست بلکه به راکب کمک می کند تا از وضعیت اطراف خصوصا پشت سر خود به طور دقیق اطلاع پیدا کنند. باتوجه به اینکه اسکوترهای برقی تقریبا هیچ صدایی ندارند وجود آینه و خصوصا بوق سالم در اسکوتر واقعا واجب و مهم است.

خرید صندلی برای اسکوتر

اسکوتر های تاشو در دو مدل شامل : ایستاده بدون صندلی و تاشو صندلی دار در بازار وجود دارد. ما اینجا درباره صندلی اسکوتر به عنوان لوازم جانبی آن توضیح می دهیم.

اگر اسکوتر شما دارای صندلی است و صندلی آن به هر دلیلی خراب شده و یا مفقود گردیده اصلا جای نگرانی نیست! صندلی اسکوتر معمولا از گلوگاه پائین جدا شده و به راحتی قابل تعویض است. شما می توانید از فروشگاه های لوازم جابین اسکوتر به دنبال صندلی جایگزین باشید. ولی اگر دقیقا مشابه آنچه که مدنظر دارید را پیدا نکردید می توانید یک صندلی دوچرخه را جایگزین کنید.

صندلی به عنوان بهترین لوازم جانبی اسکوتر

اضافه کردن صندلی به مدل های ایستاده و فاقد زین

اسکوتر های برقی ایستاده اغلب بدون زین هستند. این موضوع برای استفاده راحت و سبک بودن این وسیله است. ولی اگر قصد افزودن زین به اسکوتر خود را دارید اصلا جای نگرانی نیست. شما می توانید زین را به عنوان یک وسیله جانبی به ایکوتر خود اضافه کنید. به تصاویر دقت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − 1 =

فهرست عناوین این صفحه :

مقالات مرتبط