enamad_icon
جستجو

بهترین اسکوتر برقی تاشو قابل شارژ شامل 25 محصول جدید با بهترین قیمت!

لقب بهترین اسکوتر برقی تاشو به مدل های سبک، کم مصرف، پر سرعت و دارای امکانات کافی و کیفیت بالا تعلق می گیرد. مدل های جدید این وسیله نقلیه تا به امروز در بازارهای جهانی بسیار مورد استقبال قرار گرفته و حتی در ایران نیز مردم به دنبال گزینه های با کیفیت و مقرون به صرفه برای خرید اسکوترهای خوش قیمت هستند. 

آیا شما هم به دنبال انتخاب بهترین اسکوتر هستید؟! 

اگر شما هم از شلوغی و ترافیک داخل شهر و رفت و آمد با اتومبیل و موتور سیکلت خسته شده‌ای و یا اگر وقت دوچرخه سواری را ندارید ما با معرفی این محصول فوق العاده در خدمت شما هستیم.

لیست ویژگی ها و مشخصات بهترین اسکوتر های موجود به شرح زیر است

  • شرکت های بزرگ مانند شیائومی و SEGWAY با کیفیت ترین ها را ارائه می دهند.
  • این اسکوترها برای کودکان و افراد بزرگسال در سایز های مختلف موجود است. 
  • اسکوترهای جدید در زمان کوتاه ( بین 1/5 الی 3 ساعت ) شارژ می شوند.
  • مدل های اخیر با هر بار شارژ معمولا مسافت 40 الی 100 کیلومتر ساعت طی می کنند.
  • مدل های جدید در طرح های متنوع دارای زین و بدون زین در بازار موجود است.
  • اسکوترهای با کیفیت معمولا دارای استاندارد ایمنی و مقاوم در برابر آب / ضربه هستند.
  • این محصولات باتری های با کیفیت و رنگ بدنه استاتیک و مقاوم دارند.

بهترین های موجود در آجیکالا

نکته مهم برای انتخاب بهترین اسکوتر!

به طور کلی می‌توان گفت که انتخاب اسکوتر مناسب از بین محصولات مختلف به دو عامل بستگی دارد. اولا باید به کیفیت توجه کنید و اینکه انتخاب محصول درست به نیازها و  ترجیحات شما نیز بستگی دارد. 

در ادامه یک سری نکات مهم برای شما لیست نموده ایمبرای انتخاب بهترین گزینه از بین تنوع مختلف محصولات لازم است تا به مشخصات و حتی ویژگی های زیر دقت کنیم:

چرا باید ادامه این مقاله را تا انتها بخوانیم ؟!

ما در اینجا به بررسی و معرفی بهترین اسکوترهای تاشو قابل شارژ و فرم فاکتورهای مختلف آن پرداخته و به سوالاتی درباره مشخصات مهم برای برتربن مارک های اسکوتر مانند : وزن، ابعاد، جنس بدنه و سایر مویژگی های اصلی بهترین اسکوترها می‌پردازیم.

1- به برند و سازنده توجه کنید:

توجه به برند سازنده برای خرید هر نوع کالا اهمیت دارد. اسکوترها نیز از این قاعده مستثنی نیست! حتی اگر به دنبال عالی ترین اسکوتر جهان هستید ابتدا باید به برند و سازنده آن توجه کنید. برند SEGWAY یکی از معتبر ترین عرضه کنندگان اسکوتر جهان است. مدل های ایستاده سگوی به عنوان سری پرفروش اسکوتر در کشورهای اروپایی و پیشرفته همچون  آلمان و ترکیه بسیار پر طرفدار است.

همکاری سگوی و شیائومی باعث شده طیف وسیعی از کاربران از خط و مشی شیائومی به عنوان مقرون به صرفه بودن محصولات موجود در زمینه حمل و نقل راضی باشند.

شیائومی در ایران نیز بهترین ها را عرضه می کند. اسکوتر های شارژی فوق العاده خوب از برند های مشهور مانند شیائومی و SEGWAY با امکانات عالی در بازارهای ایران موجود شده. این اسکوترها به عنوان بهترین وسیله حمل و نقل ( حتی سرگرمی ) کاملا مناسب و ایده آل است. 

2- امکانات و تنوع محصولات را بررسی نمایید

بیش از 90 مدل از انواع مختلف اسکوتر در بازار وجود دارد. این کالا از نظر تنوع حتی بهتر از دوچرخه و موتورهای برقی می باشد. 

  • این محصولات از نظر وزن و اندازه با یکدیگر متفاوت است.
  • امکاناتی مانند وجود یا عدم وجود صندلی بین مدل ها تفاوت ایجاد می کند.

برتری اسکوتر های برقی

مهم ترین نکته قابل توجه درباره برتری اسکوتر ها به فناوری های جدید در طراحی و ساخت، امکانات هوشمند نرم افزاری و سخت افزاری، همچنین مناسب بودن کیفیت قطعات و خصوصا باتری / شارژ آنها مرتبط است.

  1. بهترین اسکوتر ها امروزه با بدنه آلومینیومی و فلز سبک مقاوم ساخته می شوند.
  2. جنس باتری اسکوتر ها از نوع لیتیوم یون 18650 و سلول اصل سامسونگ یا پاناسونیک است.
  3. وضعیت مصرف موتور الکتریکی در مدل های جدید بهبود ( کاهش ) یافته است.
  4. مدل های پر طرفدار معمولا برای تمام سنین قابل استفاده است.

مدل های مختلف از نظر کاربرد

اسکوتر های برقی ( از نظر کاربرد و طراحی باتری ) در دو نوع اسکوتر شهری و اسکوتر شخصی در دسترس هستند. مدل های شهری که مخصوص کرایه دادن و استفاده عمومی است معمولا با امکاناتی مانند شارژر خورشیدی و باتری های قابل تعویض برای استفاده عمومی همه مردم بهینه سازی شده است.

مقایسه انواع اسکوتر شخصی و عمومی

به طور مثال اسکوترهای شخصی با قابلیت تاشو عرضه می شود که یک مزیت محسوب می شود اما این برای یک اسکوتر شهری عمومی ممکن است نقطه ضعف باشد زیرا امکان سرقت آن توسط اشخاص متفرقه را افزایش می دهد.

اسکوتر های شخصی به طور کلی با هدف راحتی در استفاده کاربر و بهترین حالت در جابه‌جایی و حتی نگهداری از اسکوتر ها در پارکینگ و یا گذاشتن آن در صندوق عقب اتومبیل طراحی و ساخته شده است.

  • مدل های جدید از نظر ویژگی ها و امکانات قابل تنظیم هستند.
  • شما می توانید ارتفای فرمان و زین اسکوتر ها را تنظیم کرده و در حالت نشسته و ایستاده از آن استفاده کنید.
 

تنوع اسکوترها از نظر کاربرد و نحوه استفاده

اسکوتر های موجود در بازار انواع مختلفی دارند. از موتور سیلکت های اسکوتر گرفته تا اسکوتر های کوچک معمولی که به عنوان اسباب بازی کودکان مطرح میشود همه نوعی از اسکوتر است. بنابر شرایط و نحوه استفاده و همچنین نیاز ها و سلیقه کاربری می توانید یکی از انواع ده ها مدل اسکوتر موجود در بازار را انتخاب کنید.

  • انواع موتور سیکلت اسکوتر برقی و بنزینی که برای مسیر های شهری پرترافیک و رفت آمد در خیابان ها توسط اشخاص بزرگ‌سال استفاده می شود.
  • انواع اسکوتر های ایستاده شامل اسکوتر شهری عمومی و اسکوتر های تاشو و صندلی‌دار شخصی که برای استفاده عموم مردم مورد استفاده قرار می گیرد.
  • اسکوترهای خانگی با قابلیت ها و ویژگی های مناسب مانند قابلیت تاشو، استفاده با زین و بدون زین، وزن سبک و باتری ایدهآل برای استفاده شخصی و خانواده که بهترین نوع اسکوتر است.

آیا قصد خرید اسکوتر برقی تاشو را دارید؟!

افرادی که قصد خرید اسکوتر الکتریکی دارند درباره مشخصات و ویژگی های بهترین اسکوتر های موجود در بازار از ما سوال می پرسند. پس در این مقاله به عنوان یک وظیفه تصمیم گرفتم به مهم ترین سوالات علاقه مندان و خریداران پاسخ می دهم.

برای تست و معرفی انواع مدل های مختلف اسکوتر فلزی و بدنه آلومینیومی از معتبر ترین برند ها مانند محصولات شیائومی و SEGWAY روی دانش و تخصص ما حساب کنید. بهترین مدل ها برای بررسی در فروشگاه آجی‌کالا موجود شده تا برترین تجربه از رفت و آمد درون شهری را برای شما و اعضای خانواده به ارمغان آوریم. 

بهترین دلیل خرید اسکوتر از نظر کارشناسان !؟

اسکوترها به عنوان بهترین وسیله نقلیه درون شهری شناخته می شوند. اسکوتر های شارژی اگرچه جدید هستند اما به حدی مورد استقبال کاربران قرار گرفته که برندهای بزرگ و معتبری همچون شیائومی نیز دست به ابتکار در زمینه تولید و عرضه آن نموده‌اند. برخی از مهمترین مزایای خرید و استفاده از اسکوترها شامل موارد زیر است

    • اسکوتر ها با وزن کم و ابعاد کوچک، به سرعت شارژ می شوند و با سرعت خوب و ایمنی قابل قبول آماده می شوند.

    • این محصولات در سایز های گوناگون برای رده های سنی مختلف تولید و عرضه شده است.

    • برند های معتبر دنیا مانند شیائومی و SEGWAY در حال تولید و عرضه اسکوتر های تاشو برقی هستند.

    • هدف از تولید و عرضه اسکوتر شیائومی این است که مردم حمل و نقل هوشمند را با انرژی پاک تجربه کنند.

    • امکانات و مشخصات اسکوتر های برقی تاشو معمولا نسبت به سایر وسایل مشابه ارزش بیشتری دارد.

درباره مشخصات فیزیکی و امکانات کلی

اسکوترها به طور کلی در سایز و ابعاد مختلفی برای کودکان نوجوانان و حتی بزرگسالان ساخته می‌شود. اما به طور کلی هر سایز از انواع اسکوتر به گونه ای طراحی و ساخته شده که از یک یا چند رده سنی به خوبی پشتیبانی کند. بررسی ابعاد اسکوتر معمولا به قطر اندازه چرخ از زمین تا دسته فرمان توجه می‌کنند. 

جنس بدنه اسکوترها معمولاً از فلز است. اسکوتر فلزی ممکن است جنس از آهن و یا آلیاژ آلومینیوم ساخته شده که البته هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارد. به طور کلی هرچه آلیاژ آلومینیوم بیشتر از آهن باشد؛ وزن آن سبک‌تر خواهد شد اما معمولا آلومینیوم از ناحیه جوش‌ها و اتصالات دچار ضعف استحکام است.

البته! حتی دوچرخه‌های بدنه آلومینیومی نیز از این نظر دچار نقطه ضعف‌هایی بودند و این چیز جدیدی نیست! البته ما تاکید می‌کنیم که محصولات موجود در آجیکالا نسبت به قیمتی که دارند با بهترین کیفیت بدنه و رنگ عرضه خواهد شد.   

کدام مشخصات اسکوتر‌برقی بیشترین اهمیت را دارد؟

وقتی یک اسکوتر را در نگاه اول از نظر ظاهری بررسی می کنیم معمولا با ساختار ساده و مینیمال روبرو می شویم. اما همین اسکوترها حداقل ده ویژگی قابل بررسی دارد که ممکن است انتخاب شما را تحت تاثیر قرار دهد.

البته هر کدام از ویژگی ها ممکن است باعث بروز اختلاف قیمت در مدل های مختلف نیز باشند. قیمت خرید مدل های مختلف اسکوتر برقی با توجه به امکانات و ویژگی های فنی آن گاهی کم و در برخی از مواد بسیار زیاد است!  حالا شاید این سوال برای شما پی آمده باشد که این مشخصات چیست یا اولویت با کدام ویژگی است ؟!

مهم ترین ویژگی های قابل بررسی

اندازه و ارتفاع فوق العاده مهم است و اگر رعایت نشود استفاده از اسکوتر برای کاربر تقریبا غیر ممکن خواهد بود. مشخصات اصلی شامل ابعاد، وزن، جنس بدنه و مشخصات فنی مهم مانند باتری، چراغ و چند مورد مهم دیگر است. که به زودی توضیح می دهم.

با همه این تفاسیر اگر از من بپرسند که مهم ترین ویژگی های مثبت و منفی اسکوتر تاشو را در سه کلمه بیان کن من می گویم : باتری، جنس بدنه، برند! این سه مورد که گفتم ( بعد از ابعاد و جنس ) در واقع مهم ترین نکات برای بررسی و خرید این وسیله نقلیه ی جذاب و پر طرفدار است.

باتری

اطلاعات فنی و ویژگی های باتری اسکوتر برقی در واقع میزان و مدت استفاده از آن را مشخص می کند. اسکوتر ها قابلیت استفاده از برق مشتقیم و یا سوخت های فسیلی مانند بنزین را ندارند. همه چیز به باتری بستگی دارد. اینکه اسکوتر در چه مدت زمانی شارژ شود به ظرفیت باتری و سیستم شارژ شدن آن بستگی دارد.

نوع و جنس بدنه

جنس بدنه با وزن اسکوتر یک ارتباط مستقیم و معنا داری را ایجاد می نماید. به عنوان مثال: اسکوتر های بدنه آلومینیومی به طرز قابل توجهی سبک است اما مزیت ها و معایب خاص خود را دارد. به طور کلی بهترین وزن اسکوتر برقی چیزی بین 15 الی 20 کیلوگرم است. مدل های تاشو با جنس آلومینیومی یا فلزی با وزن 15 کیلوگرم به راحتی با یک دست توسط آقایان حمل می شود.

آیا خرید اسکوتر برقی ارزشش را دارد ؟!

سوال مهم افرادعلاقه مند این است که آیا اسکوتر شارژی یک انتخاب کاربردی و مقرون به صرفه است و ارزش خرید را دارد !؟ حتی افرادری که سوار شدن اسکوتر برقی در کیش یا ترکیه تجربه نموده اند از من می پرسند که آیا اسکوترها در مقایسه با دوچرخه ( به عنوان یک وسیله شخصی ) چیزی مفید و کاربردی است یا فقط در حد یک تجربه هیجان انگیز باقی خواهد ماند!؟ جواب این سوال به نظر اکثر کارشناسان و خریداران یک بله و مثبت است.

به عنوان یک علاقه مند به دنیای وسایل هوشمند و فناوری های جدید باید بگویم که اسکوترها به نظر من حتی بیش از یک وسیله جانبی مانند عینک جدید اپل که میخواهد تمام وسایل تکنولوژی را با دنیای واقعی گره بزند؛ به درد می خورد. اسکوتر هوشمند و سایر وسایل حمل و نقل مدرن چیزی مفید تر و کاربردی تر از ابزارهای مدرن و متفرقه ای مانند وسایل دنیای VR است و برای کمک به زندگی امروزی ، مفید و ارزشمند است.

فروش تکی و عمده انواع اسکوتر و اسکیت برد

آجیکالا به عنوان یک وارد کننده انواع مختلف اسکوتر برقی در اصفهان آغاز به کار کرد. محصولات این مجموعه در ابعاد مختلف شامل اسکوترهای مناسب کودک و نوجوان و سایز های قابل استفاده برای بزرگ سالان یا مدل هایی که برای همه سنین از 10 تا 80 سال قابل استفاده است در این مجموعه موجود هستند.

واردات و فروش اسکوتر شارژی مناسب بزرگ‌سالان و بانوان

اسکوترهای برقی مخصوص بزرگسالان با سایزهای بزرگ‌تر و سرعت و کارایی بالا، به یک ابزار حمل و نقل شیک و مدرن تبدیل شده است. فروشگاه آجیکالا یک وارد کننده و فروشنده اسکوترهای برقی برای بزرگ‌سالان شناخته می‌شود.

انواع اسکوترهای مناسب برای کودکان و نوجوانان

کودکان و نوجوانان می توانند از انواع اسکوتر تاشو و اسکیت برد برقی استفاده کنند. اسکوترهای تاشو معمولا دارای دسته است و با فرمانی شبیه به فرمان دوچرخه به حفظ تعادل راکب کمک می کند.

 وقتی مدلهای مختلف را با دقت بیشتر بررسی کنید متوجه خواهید شد که اسکوتر های دارای دسته و فرمان نیز به دو مدل دارای زین و بدون زین تقسیم می شوند. اسکوتر های دارای زین معمولا برای دو نفر نیز ظرفیت دارد و برای یک مادر و کودک قابل استفاده می باشد.

در کنار اسکوتر های ایستاده، انواع اسکیت بردهای شارژی فاقد دسته و فرمان نیز موجود است و از طریق سیستم کنترل هوشمند هدایت می شود. به محض اینکه کاربر روی اسکوتر می ایستد سنسورها وزن فرد را تشخیص داده و در همان ثانیه های اول تعادل مورد نیاز حاصل خواهد شد. هدایت اسکوتر نیز به کمک فرمان های حرکتی و به وسیله سنسورها انجام می شود.

چرا آجیکالا ؟!

ما در آجیکالا برای رضایت شما تلاش داریم و مفتخریم که بهترین اسکوترهای بازار را به شما معرفی نموده تا شما نیز مانند سایر مردم تجربه خوشایندی نسبت به این محصول داشته باشید. سبک نوین رفت و آمد درون شهری داشته باشید. پس اجازه دهید این مقاله را با بررسی مشخصات و امکانات بهترین اسکوترهای موجود در بازار ایران شروع کنیم

اگر قصد خرید اسکوتر برقی تاشو را دارید با افتخار فروشگاه آجیکالا را به عنوان وارد کننده و عمده فروش اسکوترهای برقی و تاشو معرفی می کنیم. فروشگاه آجیکالا با ارائه انواع محصولات و مدل های مختلف اسکوتر شیائومی خصوصا سری نایت بات، Segway و برندهای معتبر دیگر، به عنوان یکی از پیشروهای بازار ایران در زمینه واردات و عرضه مستقیم وسایل نقلیه برقی تاشو و مسافرتی با بهترین قیمت شناخته می شود. در ادامه درباره 10 مشخصات یا ویژگی مهم اسکوتر برقی تاشو که برای تعیین ارزش و قیمت باید به انها دقت کنید توضیح می دهیم.

قیمت منصفانه و مشاوره رایگان

از این پس، با خیال راحت و اطمینان، می‌توانید از طریق فروشگاه آجیکالا اقدام به خرید اسکوترهای برقی و تاشو نمایید. وقتی محصول مورد نظر خود را انتخاب می‌کنید اگر درباره مشخصات و ویژگی‌های آن سؤالی دارید کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره رایگان و تخصصی هستند.

در آجیکالا، ما به تضمین قیمت منصفانه ( با توجه به اصالت کالاها ) اکتفا نمی‌کنیم. ما با ارائه بهترین قیمت‌ها در بازار، سعی در ارائه اسکوترهایی با کیفیت بالا داریم. از طریق آجیکالا، شما می‌توانید به دنیایی از اسکوترهای برقی با طراحی‌ها و امکانات متنوع دست پیدا کنید.

مهم‌ترین مزایای خرید اسکوتر برقی تاشو از فروشگاه آجیکالا

    • تضمین کیفیت: تمامی اسکوترهای ارائه شده توسط ما دارای کیفیت بالا و استانداردهای بین‌المللی هستند. به طور مثال انواع مدل های ناین بات از بهترین متریال موجود ساخته شده و برخی از مدل ها با رنگ مات کوره ای تولید شده است. همچنین کیفیت و تازگی باتری ها از بازده شارژ اسکوتر کاملا مشخص است.

    • اصالت محصولات: ما تضمین می‌کنیم که تمامی محصولات اسکوتر از برندهای معتبر اصلی و اورجینال باشند. برخی از بهترین برندهای موجود در بازار شامل شیائومی و SEGWAYE  است که در بین محصولات آجیکالا موجود می باشد.

    • قیمت مناسب: با توجه به رقابت فراوان در بازار، ما سعی داریم که قیمت‌های خود را به تناسب اصالت و کیفیت محصولات؛ در کم ترین سطح ممکن تعیین کنیم.

    • لوازم جانبی کامل: همراه با اسکوترهای ما، شما لوازم جانبی کامل و متنوع را نیز در اختیار دارید. هر کدام از مدل ها با توجه به نوع پیچ ها و روش باز و بسته کردن دارای یک یا چند آچار می باشد که در هنگام فروش به خریدار تحویل داده خواهد شد.

خرید شما از آجی کالا به عنوان سایت خرید اسکوتر ؛ کاملا بدون واسطه و معادل خرید از عمده فروش و وارد کننده واقعی است! پس در نتیجه محصولاتی با کیفیت و با بهترین قیمت بازار نصیبتان خواهد شد. همچنین ما سعی می‌کنیم رضایت مشتری را در اولویت قرار دهیم؛ برای همین در خدمات پس از فروش نیز مشتاقانه در کنار شما خواهیم بود.

مشاوره درباره مشخصات و قیمت خرید اسکوتر در اصفهان و همچنین بررسی و مقایسه محصولات توسط کارشناسان حرفه ای ما به صورت کاملا رایگان و تخصصی انجام می‌شود. مشتاقانه منتظر شنیدن صدای شما و همچنین ملاقات شما در یکی از شعب آجی کالا هستیم.

 

    • شماره تماس با کارشناسان فروش : 09385969965 و 09133884002

    • شماره تماس ویژه سفارش و خرید در تعداد بالا : 09120473068

هفت روز هفته بدون تعطیلی پاسخگوی شما هستیم

( این مقاله در آینده نزدیک به روز رسانی خواهد شد )

نظرات برخی از مشتریان

ما اولین تجربه خود از خرید اسکوتر برقی را به واسطه آجیکالا بدست آوردیم
آذیدهاک
پزشک
اسکوتر مدل Vlra یکی از بهترین مدلهای وجود در آجیکالا بود
مجتبی کسایی
مشتری