قوانین فروشگاه به منظور حفظ حقوق خریدار و فروشنده وضع شده و رعایت و توجه به آن برای مرکز خرید آنلاین ajikala.ir ( فروشگاه آجیکالا ) و خریدار محترم الزامی است. عضویت در سایت یا خرید از آن به منزلۀ مطالعه و پذیرفتن شرایط خرید و عضویت و قوانین و مقررات مربوطه است. لازم است خریداران گرامی پیش از ثبت هر سفارش ، کلیه قوانین جدید در این بخش را بدانند.
ماده 1 – عضویت در سایت :
برای ثبت سفارش و یا خرید، خریدار ابتدا باید در سایت آجیکالا( فروشگاه آجیکالا ) ثبت نام کند. اطلاعات خریدار باید بهصورت کامل ، دقیق و صحیح وارد شود.
تبصره 1
کاربر موظف است تا تمامی اطلاعات درخواستی را به شکل صحیح در فرم ثبت نام اعلام کند. مسئولیت هرگونه مغایرت مشخصات ثبت شده با هویت واقعی عضو بر عهده خود افراد است و فروشگاه هیچ گونه مسئولیتی نسبت به مغایرتهای احتمالی ندارد. صحت این اطلاعات به این دلیل دارای اهمیت است که سفارش های کاربر به آدرسی که وی در فرم ثبت نام اعلام کرده ارسال خواهد شد.
تبصره 2
کاربر نباید در سایت اظهاراتی را قرار دهد یا به اقدامی دست بزند که مبین نقض حقوق اشخاص دیگر باشد یا عمل مجرمانه ای را در پی داشته باشد. همچنین بحث و نظرهای غیر مرتبط با سایت هیچکدام منتشر نخواهد شد. چنانچه هر یک از کاربران ، این ماده را رعایت نکنند ، از همکاری با فروشگاه محروم خواهند شد.
ماده 2 – ثبت سفارش :
تبصره 1
دقت در خرید کالا و توجه به مشخصات کالای مورد سفارش بر عهده خریدار است. پس پیش از تائید سفارش ، موارد ذکرشده را به دقت بررسی کنید. همچنین پیش از تحویل گرفتن سفارش از صحت بسته ارسالی مطمئن شوید و در صورت بروز مشکل با شمارههای پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
تبصره 2
قیمت محصولات موجود در وب سایت ajikala آجیکالا( فروشگاه آجیکالا ) به روز است. همچنین قیمتی که هنگام سفارش مشتری در پیش فاکتور منظور شده معتبر خواهد بود.
تبصره 3
پس از هر ثبت سفارش در سیستم ، پیامک تائید ثبت سفارش به همراه شماره فاکتور برای مشتریان ارسال میشود.
تبصره 4
پس از ثبت سفارش ، در صورت لزوم طی تماس تلفنی با مشتری ، صحت و تائید سفارش از وی گرفته خواهد شد؛ بنابراین خواهشمند است اطلاعات شماره تماس خود را به طور صحیح در فرمهای مربوطه وارد کنید و از ثبت سفارشهای غیرواقعی بپرهیزید.
تبصره 5
ثبت سفارش و خریدهای عمده باید طبق هماهنگی قبلی با فروشگاه انجام شود و در صورت ثبت سفارش بدون هماهنگی، تصمیم در مورد پردازش یا لغو آنها بر عهده فروشگاه آجیکالا است.
همچنین با توجه به شرایط جشنوارهها محدودیت تعداد در انتخاب برخی کالاها متفاوت است. در صورت تکرار خرید کالاهای یکسان یا مشابه در سفارشهای متعدد ، آجیکالا میتواند سفارش را لغو نماید.
ماده 3 – پرداخت هزینه :
دریافت مبلغ سفارشهای ثبت شده از دو طریق پرداخت آنلاین و پرداخت در محل ( فقط برای مشتریان تهران ) صورت میپذیرد.
تبصره 1
در حال حاضر هیچگونه مالیاتی به عنوان مالیات بر ارزش افزوده محاسبه نمیشود و خریدار تنها بهای کالای خریداری شده را بدون مالیات پرداخت میکند.
تبصره 2
توجه فرمایید که قیمتهای درج شده بر روی کالاهای وب سایت آجیکالا به تومان است.
ماده 4 – ارسال سفارش :
سفارشهای ثبت شده در سایت فروشگاه اینترنتی آجیکالا( فروشگاه آجیکالا ) پس از دریافت تاییدیه از مشتری ، جهت ارسال و تحویل آماده خواهد شد.
تبصره 1
کلیه سفارش های ثبت شده در وب سایت آجیکالااعم از موتور سیکلت های برقی ، اسکوترهای برقی و دوچرخه های برقی برای تمام شهر های ایران به صورت رایگان ارسال خواهد شد. توجه کنید که جزیره کیش و قشم شامل ارسال رایگان نمیباشند.
تبصره 2
هزینه ارسال لوازم جانبی مانند شارژر ، باتری ، کلاه کاسکت و … به عهده خریدار میباشد.
تبصره 3
ارسال سفارشهای شهرستان از طریق شرکت ملی پست ایران و یا تیپاکس انجام میگیرد. بدیهی است کالا در همان روز کاری یا در روز کاری بعد تحویل داده و ارسال میشود. گفتنی است هرگونه تأخیر و کمکاری از سوی شرکت های حمل و نقل در ارسال سفارش قابل پیگیری است.
همچنین مشتریان میتوانند روند ارسال سفارش را از طریق کد رهگیری مرسوله که برای آن ها ارسال میشود ، پیگیری کنند.
تبصره 4
سفارشهای تهران به وسیله سفیر آجیکالا در روز و بازه زمانی مشخص شده از سوی مشتری ارسال میشوند. اگر مشتری به هر دلیلی نتواند سفارش را تحویل بگیرد ، همکاران پشتیبان برای هماهنگ کردن زمان ارسال بعدی با مشتری تماس میگیرند. همچنین هزینه ارسال برای بار دوم به عهده مشتری است.
ماده 5 – تحویل سفارش :
تبصره 1
تحویلگیرنده کالا یا نماینده ایشان ( با ارائۀ کارت شناسایی ) باید هنگام تحویل کالا در محلی که آدرس آن را در فرم اطلاعات مربوط به ثبت سفارش اینترنتی ثبت کرده است ، حضور داشته باشد و کالا را شخصاً تحویل بگیرد. در صورت عدم حضور تحویل گیرنده در محل ، کالای مورد نظر با هماهنگی واحد پشتیبانی مجدداً ارسال خواهد شد.
تبصره 2
درصورتی که در دریافت سفارش خود با تأخیر نامعقولی مواجه شدید ، حتماً با ما تماس بگیرید و از ثبت مجدد سفارش، جداً بپرهیزید.
تبصره 3
لطفاً با دیگر اعضای خانواده یا محل کار خود هماهنگ کنید تا در صورت نبودن شما ، بسته را تحویل بگیرند و هزینه آن را بپردازند ؛ در غیر این صورت ، بسته برگشت داده میشود.
تبصره 4
مشتریان تهرانی که سفارش خود را از طریق سفیر آجیکالا تحویل میگیرند ، در نظر داشته باشند که تحویل کالا در ورودی ساختمان انجام میشود و سفیر آجیکالا ، وارد فضای داخلی ساختمان ، مشاعات آن یا واحد مربوطه نخواهد شد.
ماده 6 – درخواست مرجوعی و تعویض کالا :
جهت درخواست مرجوعی و تعویض کالا باید با بخش پیگیری سفارشات ( شماره تلفن : 02191029203 داخلی 2 ) تماس حاصل فرمایید.
تبصره 1
چنانچه کالای خریداری شده با محصول ارسالی برای مشتری مغایرت داشته باشد، در صورت هرگونه اشتباه از سوی فروشگاه، کالای ارسالی بدون تحمیل هیچ گونه هزینه ای به مشتری، مشروط به اطلاع در 24 ساعت اولیه و ضمن اینکه پلمپ و برچسب امنیتی محصول مخدوش نشده باشد و محصول مورد استفاده قرار نگرفته باشد ، تعویض خواهد شد.
تبصره 2
تعویض کالا تنها در شرایطی انجام خواهد شد که محصول ارسالی کاملاً سالم باقی مانده و مورد استفاده قرار نگرفته باشد. پلمپ کالا روی محصول نباید مخدوش شود. همچنین لازم است کالا در بسته بندی ارسالی آجیکالا ، بدون هیچ صدمه ای قرار گیرد.
تبصره 3
در صورت هرگونه مغایرت احتمالی اجناس خریداری شده در فاکتور مشتری و فروشگاه با محصولی که برای کاربر ارسال میشود، پس از احراز موضوع ، کلیه هزینههای ارسال و تعویض بر عهده فروشگاه خواهد بود و فروشگاه در بازگشت و تعویض سفارش مذکور متعهد است.
تبصره 4
چنانچه مشتری از خرید خود منصرف شود :
اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریعتر به واحد پیگیری سفارشات آجیکالا (شماره تلفن 021-91029203 – داخلی 2 ) اطلاع داده شود .
اگر زمان دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود مشروط به اینکه مغایرتی در کالای ارسالی با کالای خریداری شده وجود نداشته باشد ، تمام هزینه های حمل و نقل ناشی از ارسال و بازگشت کالا به عهده مشتری میباشد.
اگر مشتری پس از خرید و استفاده از محصول از خرید خود منصرف شود ، به هیچ وجه امکان مرجوع کالا وجود نخواهد داشت.
.تبصره 5
تبصره 6 )
تبصره 7
فاکتورهای تعویضی ، قابلیت تعویض مجدد ندارند.
تبصره 8
در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت، حق فسخ کردن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری ، برای وب سایت محفوظ است. در ادامه ، وجوه دریافتی طی 72 ساعت کاری به حساب اعلام شده از سوی مشتری واریز میشود و مشتری با ورود به سایت میپذیرد از این امر آگاه است و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
تبصره 9
محصولات با عنوان لوازم جانبی ، باتری ، شارژر ، کلاه کاسکت تحت هیچ شرایطی قابل تعویض نیستند ، پس لطفا در ثبت سفارش خود دقت کنید و در صورت نیاز به مشاوره با واحد فروش آجیکالا ( شماره تلفن : 02191029203 داخلی 1 ) تماس حاصل فرمایید.
ماده 7 – ارتباط با ما :
واحد ارتباط با مشتریان آجیکالا از طریق شماره تلفن 021-91029203 و ارتباط آنلاین از طریق واتس آپ و یا باکس ارسال پیام ، پاسخگوی سوالات مشتریان است.
شرایط و قوانین پرداخت : خواهشمندیم شماره سفارش خود را بعنوان کد ارجاع پرداخت استفاده کنید. سفارش شما تا زمانی که وجوه به حساب ما وارد نشود ارسال نخواهد شد. بازگشت وجه انصراف از خرید طبق قوانین کشور و حداقل 72 ساعت خواهد بود. خرید از سایت به معنای پذیرش کلیه موارد این صفحه است.